Kennis Management

Als kennis de competive advantage is binnen van jouw organisatie, hoe houd je dan die kennis op pijl en vooral, hoe vermenigvuldig je deze?
Technische specialisten zijn niet altijd de meest spontane ‘communicators’ dus het creëren van een digitaal platform en formuleren van procedures zijn weliswaar stappen in de goede richting, maar daarmee is kennis nog niet gemobiliseerd.

Performance-People brengt beweging. We gingen met de ‘knowledge owners’ van een divisie van een wereldwijde klant aan de slag om ze niet alleen praktische tools aan te reiken om hun kennis en kunde te verspreiden, maar ze vooral ook te helpen het zelfvertrouwen te ontwikkelen om de stap naar de praktijk te zetten.

Het resultaat: 90% van de deelnemers is nu actief kennis aan het delen en heeft er plezier in. Daarnaast verheugt men zich in de stap in de eigen persoonlijke ontwikkeling die dit programma heeft gebracht.

Meer weten? Neem contact op via de pagina ‘contact’

 

Vaardigheden

Gepubliceerd op

26 maart 2014

Reactie verzenden

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *